Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

onsdag, oktober 18, 2006

SINGAPORE, THE END

Hej Alle
Jeg staar nu i lufthavnen i Singapore, og bruger en PC med gratis internet. Saa jeg kan ikke skrive danske bogstaver. Kl. er nu 20.30, og jeg skal flyve om en time. I Danmark er klokken 6 timer tilbage, altsaa 14.30, og jeg er fremme i Darwin kl. 3.30 lokal tid, dvs 21.30 dansk tid. Saa det er snart tid til at sige G-day mate!!
Da jeg ikke bruger min egen PC, har jeg heller ikke mulighed for at laegge billeder ind fra min sidste dag her i Singapore, de maa komme senere. Vejret har vaeret lidt bedre i dag, knap saa trykkende som de oevrige dage. Jeg var ude og se *Little India* i dag, der kan man vist koebe alt, lige fra doede hoens til brugte havelaager! Der er meget rent i Singapore, maaske lige med undtagelse af Little India, og People Parks Kompleks.
Jeg vil slutte nu, men vender frygtelig tilbage fra AUSTRALIEN.

Mange hilsner
Jesper

3 Comments:

  • At 18 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper håber resten af din ferie bliver lige så nem som det var at komme gennem sedcurity i Kbh. lufthavn. Skal hilse fra lille bimmer og sige at han har det godt, men han savner sin far
    ;-)

     
  • At 22 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    hej jesper.
    Håber du er kommet godt frem til den til den ø du har set frem til at besøge i mange år....

    og så lige et spørgsmål????
    hvem er lille bimmer????

    forsat god tur.

    jan/køge

     
  • At 22 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    Kære jesper
    Sikke du allerede har oplevet meget i det store udland. Her er efterårsferien nu i bakspejlet - og arbejde og skole truer lige om hjørnet
    Hilsen Kirsten

     

Send en kommentar

<< Home