Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

mandag, oktober 23, 2006

SYDNEY 23-10-2006

G-day Mate
Ja, saa er jeg i Sydney. Jeg er lige ankommet, saa der er ikke saa meget at fortaelle endnu.
Men jeg har faaet australsk mobilnr. +61 420 583 842. Jeg forventer ikke at der er nogen der ringer, men en sms koster jo ikke alverden. Tidsforskellen er nu 8 timer foran Danmark. Paa torsdag er det autocamper day.

Mange hilsner
Jesper

3 Comments:

  • At 24 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper.

    Flemming, er ham du engang var spejder sammen med i Knuden. Sorry, hvis JEG er eeen af dem du ikke genkendte ! Det ser ud til at vaere en fantastisk oplevelse ! Jeg villle nu gerne goere dig kunsten efter en dag......Hvem ved ? Maaske !?
    Naeste uge tager JEG et smut til Moskva. Opretter ikke en weblog, men ideen er rigtig god - altsaa det med DIN Blog !Flemming

     
  • At 24 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper.
    Hvor er det barer rigtig dejligt at følge dig på din eventyrrejse. Dine billeder giver et rigtig godt indblik i hvor smuk en natur du rejser rundt i, herligt. Herhjemme går vi rundt i rigtig trist efterårsvejr. Det har silet ned hele dage i dag,men sådan er det jo i norden. Der er ikke meget eventyr eller for den sags skyld ferie over vore dge i øjeblikket. Lige nu er vores køkken og spisestue et stort hul uden loft. Forhåbentlig bliver det snart meget bedre og når du vender hjem kan vi forhåbentlig inviterer dig til en billed /fortælle aften i vores nye køkkenalrum. Vi kunne evt. lave et arrangement samemn med Allan og Kirsten. Det vender vi tilbage til. Forsat rigtig god tur. Glæder mig til nye beskrivelser og billeder.
    De bedste hilsner Annette

     
  • At 24 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    AutoCamperCamping. Det bli'r da bare total overen (eller hedder det nederen down under?).
    KH
    Atraktive Amager

     

Send en kommentar

<< Home