Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

onsdag, november 22, 2006

CAIRNS 20-11-2006

G-day mate
Mandag var så dagen hvor jeg fik afleveret autocamperen, og flyttede ind i vild luksus på hotel. Der var intet at bemærke ved afleveringen af camperen, og jeg fik mit depositium på 220 $ tilbage.

Mit hotelværelse er nok lige så stort som min stue derhjemme, og der er internet også. Så er der selvfølgelig også en minibar med høje priser, men køleskabet kan man jo selv fylde op med billigere drikkevarer. Der er 2 telefoner med få meters afstand, man skal jo ikke gå for langt. Sengen er vist en 3 personers, der er ihvertfald 3 hovedpuder. Uanset hvordan jeg ligger, er der hele tiden plads nok. Dyner bruger man ikke her, det er det al for varmt til. Der er selvfølgelig air condition. Der er også en balkon, med havudsigt hvor jeg kan høre havet bruse. TV mangler der heller ikke, og badeværelset er også godt. Resten af dagen gik med at kigge rundt i byen

Ham fyren der var kravlet op i en bygningskran i søndags, fik politiet talt ned ad den langsomme vej. Kranen viste sig at være 40 meter høj. Han havde været deroppe i flere timer.

Mange hilsner
Jesper