Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

onsdag, november 15, 2006

AIRLIE BEACH 15-11-06

G-day
Nu er jeg kommet til Airlie Beach, helt ude ved vandet Der ligger en ø-gruppe som hedder Whitsunday Group, og består af ialt 74 øer. De fleste kan man besøge/bo på hvis man har kassen. Man kan blive fløjet direkte til sit hotel med vandfly. Men jeg skal se at komme videre. Her er ellers nogle rigtige lækre strande med turkisblåt vand, men der er desværre også mange Jellyfish (brandmænd/gopler). Der er advarselsskilte flere steder, og ved skiltene er der også en flaske med noget specielt væske hvis man er blevet forbrændt. Nogle steder er stranden inddæmmet med net og skulle være sikre at bade i. Vejret er blevet godt, i dag har der også været +34 grader. Der er ikke sket så meget de sidste dage, da jeg kørte fra Hervey Bay havde jeg stadig ca. 1600 km til Cairns, og da jeg også tager nogle afstikkere ind i landet, kan det hurtigt blive til 2000 km. Så de sidste par dage har mest gået med at køre, jeg har vel kørt ca. 1200 km. Jeg satser på at være i Cairns til weekenden så jeg kan komme ud og se
Great Barrier Reef. På mandag skal jeg aflevere autocamperen.

Mange hilsner
Jesper

1 Comments:

  • At 17 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    hej jesper. du for godt nok oplevet noget og set meget det er dejligt at læse og se alt det du oplever.du skal ikke glæde dig til at komme hjem da det er noget kedeligt vejer vi har (regn).
    i går torsdag havde vi den varmeste novemberdag kan dog ikke lige huske hvor mange grader men ca. 12-16 grader.her går det ikke godt da jeg i går aflivet min kat futte så jeg er lidt ked af det.
    jesper vi tales ved jeg er nød til at smutte nu.hilsen birgitte fra albertslund..

     

Send en kommentar

<< Home