Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

onsdag, november 15, 2006

BENARABY D. 12-11-06


Efter at ha forladt Hervey Bay, satte jeg kurs videre nordpå. Sidst på eftermiddagen kom jeg til en lille flække der hedder Benaraby hvor jeg fandt en campingplads. Ved indtjekning fik jeg anvist en plads, og campingmutter fortalte at nede bag ved campingpladsen var en flod hvor man kunne gå tur, men jeg måtte endelig ikke bade i floden, for der var saltvandskrokodiller i den! Tak for kaffe, siger jeg bare. Nå, men da jeg havde fået parkeret måtte jeg jo selvfølgelig lige ned og se på den flod. Jeg ved ikke om jeg havde forventet at se krokodiller linet op på række, ventende på at ders aftensmad skulle komme gående ned ad stien (mig), men jeg så selvfølgelig ikke nogen. Men der var en skilt der antyede at der vist var noget om snakken.