Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

fredag, november 03, 2006

BYRON BAY 3-11-2006










G-day Mates
Ja, så er jeg kommet til Byron Bay, og jeg må indrømme at vejret ikke er det bedste i dag. Varmen er her, men solen mangler. Her er faktisk temmeligt lummert, så hvad kunne være bedre end at bruge lidt tid på den lokale internet café. Jeg har fået lagt 28 billeder ud. Inden jeg kørte fra Port Macquarie i går, fik jeg jo en lille snak med de 2 australske damer som jeg havde mødt på campingpladsen. De hedder Tracy og Sandy. Jeg fortalte dem at jeg havde denne hjemmside, og den ville de da gerne følge lidt med på, så jeg lovede dem at skrive lidt tekst på engelsk. (Selvom jeg har snakket engelsk i snart 3 uger, er jeg vist ikke så god til det skriftlige, så I må bærer lidt over med mig hvis I skulle finde på at læse mine engelske gloser.) Da jeg fortalte at jeg skulle videre til Byron Bay, havde den ene af dem straks en god ide til en campingplads jeg kunne benytte mig af i Byron Bay, eller ihvertfald tæt på. Den fandt jeg så i en lille forstad til Byron Bay som hedder Suffolk Park. Det er en udemærket plads og også lidt billigere end de foregående. Idag har jeg så mest været inde i byen, som er en udpræget turistby. Byen er for mange backpackere en virkelig festby.
Stranden er bare for lækker, men solen mangler jo stadig. Jeg fandt iøvrigt en SPAR købmand, jeg troede kun de fandtes i Danmark. I morgen kører jeg videre mod
Surfers Paradise som ligger lidt syd for Brisbane. Brisbane regner jeg med at komme til på søndag, hvor jeg jo skal besøge en gammel spejderkammerat fra Greve som nu bor fast i Australien. Jeg har et billed af de 2 australske ladies, og ellers lidt herfra Byron Bay.
G-day ladies, now i am in Byron Bay. I found the campsites you where talking about in Suffolk Park, and it´s ok. Today´s wearther haven´t been to good. No sun but very hot. I have seen the beach, but no swimming today. I have been in to town and walking around and have been shopping a little. Then i have used almost 3 hours on internet cafe, working on this site. I was a little behind, and it take´s time to opload picture´s, about 5 min. pr. picture.
Tomorrow i will go to Surfers Paradise for a short visit, and sunday i will go to Brisbane where i will visit an old danish friend of mine, who now lives here in Australia.
You could leave your comment on the site, or you could write to me on this address:
jesperkbj@gmail.com

Mange hilsner/Best regards
Jesper from Denmark

4 Comments:

  • At 03 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Ja Ja Jesper verden er lille, du finder en "Dansk" Spar down under.
    Vi fandt en Netto på Island i sommers så danmark er godt kendt ude i verden.
    Fortsat god tur.
    Klanejeren

     
  • At 04 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Fra naboen det ser rigtigt godt ud syntes vi jeg håber at du hygger dig rigtigt meget for detser jo afslappende ud.
    Forsat god tur.

     
  • At 05 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Det er faktisk mægtig spændende at følge turen på bloggen, lidt ligesom at være der selv. Emma ku' især godt li' billedet af koalabjørnen og spørger om du vil tage en med hjem til hende.

     
  • At 05 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper
    Hvor ser det bare lækkert ud og hvor er det nogle gode billeder du har fået taget og fortsat god rejse

    Hilsen Henri

     

Send en kommentar

<< Home