Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

tirsdag, oktober 31, 2006

PORT MACQUARIE 31-10-2006


G-day
Ja, jeg beklager at jeg ikke har vaeret saa meget paa nettet paa det sidste. Men nettet haenger ikke paa traeerne hernede. Lige nu er jeg paa en campingplads i Port Macquarie, hvor man kan faa lov at gaa paa nettet uden det koster noget, men jeg kan ikke laegge billeder ind. Jeg er nu ca. 500 km syd for Brisbane. Jeg blir her et par dage. Jeg skal ud og besoege en koala bjoerne park i dag. Her ligger ogsaa verdens eneste hospital for koala bjoerne.
Campingpladsen ligger lige ned til vandet, og her er 25-27 + grader. Faktisk er jeg blevet lidt solskoldet.
Jeg kom ikke ud og saa paa delfiner eller hvaler, vandet ved stranden er hundekoldt, saa jeg tror ikke det er varmere laengere ude. Men maaske kan jeg komme til det laengere op ad kysten.
Jeg haaber at komme paa nettet lidt senere i dag fra en netcafe inde i byen, hvor jeg saa maaske kan faa lov til at laegge lidt billeder ind.

Tak for alle hilsner og kommentarer. Hvis man gerne ville vaere anonym, kan man jo stadig sende mig en mail. Alle kommentarer/hilsnere skrevet paa bloggen, blir automatisk sendt til min E-mail adresse ogsaa.

Mange hilsner
Jesper

2 Comments:

  • At 31 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    hej jesper.
    hold da helt op for en dyt....
    havde jeg vidst at turen kun kostede 60000 kr. tror jeg sgu at jeg var taget med...
    ha en forsat god tur og kør nu pænt,vi her hjemme kender jo til dine køretekniske evner,det gør de jo ikke dernede...

    jan/køge

     
  • At 31 oktober, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper.
    Her er en hilsen fra naboen.
    Den ser da meget godt ud den bil du har lejet det lyder da fornuftigt at du vil blive et par dage og opleve noget.
    Vi har prøvet at ringe til dig men den var desværre slukket der er et par stykker der savner dig meget.
    Hilsen din NABO Fam Hamann.

     

Send en kommentar

<< Home