Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

torsdag, november 02, 2006

PORT MACQUARIE 2-11-2006

G-day mate
Ja, saa skal jeg videre mod Byron Bay. Jeg har jo faaet at vide at det sner i Danmark, saa jeg toer jo naesten ikke sige det her, men her er +27-28 grader. Det er ved at vaere sommer her, og med det vintervejr i Danmark, haster det overhovedet ikke med at komme hjem. Maaske jeg bare skulle blive her.

Haaber jeg faar mulighed for at laegge billeder ind i Byron Bay.

Mange hilsner
Jesper

1 Comments:

  • At 05 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hej Jesper

    Det har du for det føreste ikke råd til og nej for du har bare at komme hjem og gå Natteravn igen.

    Vi savner dig
    Hilsen Henri

     

Send en kommentar

<< Home