Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

søndag, november 12, 2006

BRISBANE 6-7/11-2006

G-day
Inden jeg koerte fra Brisbane, skulle vi jo lige grille. Anders mente at jeg da skulle smage kaenguro naar jeg nu var her. Selvfoelige begyndte det at regne, men grille det gjorde vi alligevel. Paa billederne er det Anders med en paraply i den ene haand, og en stegegaffel i den anden haand. Jeg koerte saa fra Brisbane om tirsdagen d. 7 nov. Anders foreslog at jeg paa vejen gjorde holdt paa Ettamugah Bar, saa det gjorde jeg. Det er et omraade med mange smaa gammeldags butikker, og selvfoelige en bar.
Jeg kom til Hervey Bay tirsdag aften, og sov paa en P-plads ved en information butik, saa kunne jeg gaa derind naeste morgen.
Naa, jeg kan ikke oploade billeder paa PC, jeg maa finde en senere.

Mange hilsner
Jesper