Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

søndag, november 12, 2006

HERVEY BAY 7-8-9/11-2006

Onsdag formiddag koerte jeg saa ind i Hervey Bay, herfra er der ture ud til Fraser Island. Jeg kunne godt tage derud selv, men det ville kraeve at jeg lejede en firhjulstraekker, og den billigste kostede 565 $ for 2 dage. Det beloeb kan man saa gange med ca. 5 kr. Plus jeg skulle finde et sted at sove og mad og drikke og park afgifter ville komme oveni. Saa jeg koebte en guided tur til 249 $ alt incl. Jeg skulle saa afsted den 10-11 nov., saa jeg havde lige lidt tid i byen inden, hvor jeg var lidt rundt. Jeg var bl.a ude paa en gangbro der gik 868 meter ud fra stranden, derude er der mange der fisker. Jeg saa en par pelikaner ( i vandet). Jeg fik ogsaa vasket toej. Den ene aften var det rigtig faelt uvejr med lyn og torden og regnvejr. Det var saa slemt saa al stroem forsvandt i to en halv time fra campingpladsen.
Jeg har ogsaa lidt billeder herfra byen, men de maa ogsaa vente lidt.

Mange hilsner
Jesper