Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

fredag, november 17, 2006

TULLY - CAIRNS 17-11-06





G-day
På vejen til Cairns kom jeg til byen Tully, og det er jo dér jeg skal ud og rafte på tirsdag. Så jeg tænkte jeg lige kunne se lidt nærmere på floden, det ser spændende ud. Mens jeg var der, kom der nogle mennesker forbi i deres rafts (gummibåde).

Nu er jeg så i Cairns. På mandag skal jeg aflevere camperen, og derefter flytter jeg på hotel. Jeg har kørt næsten 4000 km. I morgen søndag skal jeg ud og se Great Barrier Reef. I dag satser jeg på at komme til Kuranda. Man kan køre med et sjovt gammelt tog op gennem bjergene, og så tage med kabelbane ned. I Kuranda ligger et wildlife naturreservat.
Onsdag skal jeg så ud og flyve i luftballon. Torsdag skal jeg slikke den sidste sol, og fredag ja, der skal jeg jo hjem.

Mange hilsner
Jesper