Jesper"down under"

Hej Alle Denne blog (hjemmeside) vil jeg bruge på min tur "down under". Mvh Jesper Bremholm Jørgensen

torsdag, november 23, 2006

CAIRNS, THE END 24-11-2006

G-day
Så lakker det mod enden, jeg skal rejse hjem i dag. Jeg sidder her på mit værelse og nyder udsigten over havet, og de ca. +31 grader, og tænker tilbage på de sidste ca. 6 uger. Jeg har fået en ordentlig en på opleveren!! Der har været rigtig mange fede oplevelser. De største har nok været mødet med Ayers Rock og Great Barrier Reef. Jeg vil gerne se noget mere af Australien, så jeg skal vist bare hjem og arbejde så jeg kan komme afsted igen. Jeg håber også at I har nydt at kunne følge lidt med her på denne blog, det har været sjovt at skrive om mine oplevelser. Dette blir min sidste rejsehistorie fra Australien, og om jeg når at skrive mere inden jeg kommer hjem, ved jeg ikke. Jeg har jo lidt ventetid i Singapore. Min hjemrejse ser således ud: Fly fra Cairns i dag kl. 13.55 til Singapore via Darwin. Fly fra Singapore kl. 23.05 til Frankfurt. Fly fra Frankfurt kl. 7.50 (SK 3626) (LH 3070) til Kastrup lufthavn med ankomst i morgen lørdag kl. 9.15. Alle tider er lokaltider. Det er en lang tur, og der er jo også lige en tidsforskel på 9 timer.
Når jeg nu skal hjem, blir det dejligt at komme hjem til rigtig rugbrød og leverpostej, det spiser man ikke hernede. Juleøl har de heller ikke.
Når jeg er hjemme igen, skriver jeg en afsluttende bemærkning her på bloggen.

Mange hilsner
Jesper

2 Comments:

  • At 24 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hilsen fra Nørrebred 73, Vallensbæk
    Kære Jesper, det har været fantastisk at følge din lange og spændende rejse her på din blog. Du har virkelig fået en på opleveren! Håber, at din hjemrejser forløber godt! Vi ses!
    Knus fra Susanne og Co.

     
  • At 24 november, 2006, Anonymous Anonym said…

    hej jesper.

    vil bare lige sige tak fordi vi har måtte kigge dig over skulderen på din fantastiske ferie.
    vi glæder os allerede til du skal afsted igen....

    ha en god tur hjem...

    jan / køge

     

Send en kommentar

<< Home